woensdag 3 februari 2010

Moerdijk heen en weer

Vandaag lekker ruim 70 km gefiets. Moerdijkbrug heen en weer gedaan. Op mijn oude en vertrouwde 'Orbeaatje'. Hoewel deze nog als een zonnetje rijdt, heb ik de fiets op Marktplaats gezet. Het is de bedoeling dat ik een nieuwe ga bestellen dus.....



In een lekker zonnetje gepeddeld. Weersomstandigheden zijn prima vandaag. Ik voel wel bij het aanzetten of als ik 'ga staan' wat pijn aan de buitenkant van de knie. Als dit voort blijft duren dan volgende week maar eens naar m'n dokter gaan voor advies. Ik denk zelf dat het een spier of aanhechting van een spier is die geïrriteerd is. Rust zal dan wel een goede oplossing zijn.
Maar rust heb ik naar mijn gevoel al genoeg gehad afgelopen maanden. Ik wil een goede voorbereiding en daar hoort naar mijn gevoel fietsen bij. Hopelijk gaat dit 'pijntje' snel weg.

Heb nog wel een paar foto's gemaakt op de Moerdijkbrug. Als je op deze enorme brug staat vind ik dit uitzicht altijd mooi om te zien.



Ik zal hier de komende maand(en) wat vaker in de buurt gaan komen want ik ga samen met een clubgenoot een jaarlijkse toertocht organiseren voor onze club. We denken erover om richting zeeland te gaan. Tot aan Moerdijkbrug is 33 km. Ik heb dus vanaf hier nog een mooi rondje uit te zetten van ongeveer 100 km.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten