dinsdag 23 februari 2010

Ritje Den Bosch-Hedel-Well

Vandaag weer ruim 58 kilometertjes gemaakt. Ik dacht te beginnen met wat wind tegen dus eerst via het Drongels Kanaal richting Den Bosch. Dan langs de Brabanthallen richting Hedel en dan via Well weer terug naar huis.


Tegen wind in kan ik toch het tempo er redelijk vasthouden. Af en toe een stoplicht en oversteken in Den Bosch zelf was iets minder, maar de terugweg via Well ging weer lekker met de wind vol in de rug.

Hierdoor heb ik het gemiddelde naar 28.3 km/u kunnen krijgen.Het gemiddelde doet er eigenlijk helemaal niet toe op dit moment, ik moet immers nu alleen maar 'duurkilometers' maken.

Maar af en toe de benen prikkelen is ook niet slecht lijkt me. Zoals eerder gezegd: ik probeer met trainingen mijn gevoel te volgen. Ik ga nu niet voluit. Ik krijg dan last van m'n knieƫn de volgende dag. Ook heb ik de 'power' op dit moment nog niet.
Al heb ik vandaag het gevoel dat ik weer een stapje voorwaarts heb gemaakt.

Heb meteen mijn Orbeaatje met een emmertje water schoongemaakt. Kan die er weer tegenaan voor een volgend ritje. Hopelijk blijft het weer zoals vanmiddag.
Vanavond lekker ontspannen op de bank en dan naar naar Olympische spelen kijken hoe Sven Kramer het goud op de 10 kilometer binnenhaald.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten