zondag 7 februari 2010

Kiltunnel heen en weer

Ondanks dat het vandaag de hele dag enorm mistig is heb ik toch een flinke rit gemaakt. 90 km en weer een nieuw stukje van van CTW-route ontdekt. Ik ben namelijk door de Kiltunnel gefietst. Nu weet ik tenminste ook waar die is. Het is nog een lekker klimmetje ook maar je kunt volgens mij ook nog kiezen om met een roltrap de helling omhoog te gaan als je zin hebt.


Hieronder het beeld wat ik vandaag constant voor ogen heb. Hoewel zeer mistig, toch kon ik ruim 100 meter voor me uit kijken. Ik heb mijn fluoriserende jasje aan zodat automibilisten mij altijd goed kunnen zien. Ik heb eigenlijk maar 10 auto's tegengekomen in de polder. Doordat het zo mistig is, rijden ze denk ik niet zo graag hier. Ik vind dit niet erg natuurlijk.


Op de terugweg besluit ik toch nog maar een fotootje te maken. Ik moet toch even piesen dus dat komt dan goed uit. Maak ook maar een foto van mijn oude en vertrouwde Orbeaatje. Hier zal een nieuwe voor moeten gaan komen. Na lang wikken en wegen heb ik het frame vanmorgen alvast besteld. Wat voor spullen er verder op gaan komen is nog niet helemaal bekend. Ik heb wel een idee, maar we zullen het gaan afwachten.


90 km dus vandaag!! Niet slecht en hoewel de knie nog een beetje pijnlijk aanvoelde ging het alweer beter als afgelopen woensdag. Als ik echt kracht ga zetten voel ik de pijn, maar zoals gezegd veel minder nu. Dus ook dat gaat de goede kant op. Moraal is ook goed want op 88 km besluit ik zelfs nog om een eindje verder een extra lusje te doen op het Halvezolenpad om de 90 km vol te maken.
Het Halvezolenpad was deze week zeer negatief in het nieuws. Een vrouw wordt zomaar van haar fiets afgeschoten. Met zo'n gast mogen ze van mij maar één ding doen!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten