dinsdag 16 februari 2010

'Halvezolenpad'-training

Toen ik om 3 uur van het werk (Utrecht) naar huis reed, kwam ik nog een CTWT-er tegen op de Gorinchemse brug. Hij was lekker aan het trainen denk ik. En ik zit in die duffe auto. Wel in het zonnetje welliswaar. "Weet je wat ik doe. Ik geef wat gas bij en probeer om 16.15 uur op mijn fietsie te zitten".

De rest van de week zal het somber en winters zijn. Dus als het zou kunnen dan is het nu. Zo gezegd, zo gedaan.
Als ik thuis kom nog gauw even een lekker bakske met Franka. Dan snel op de fiets en lekker peddelen op het halvezolenpad.
Het is lekker in het winterzonnetje en ik hoop dit snel wat vaker mee te maken. Na zo'n 40 km begint het toch wat kouder te worden en krijg natuurlijk ook weer koude voeten.

Ik ben iets over zessen (net voor het donker) weer terug en kan meteen aan tafel voor het eten. Heerlijk!!
Zowel het eten als het fietsen. Een klein beetje last van buitenkant knie gehad, maar ik kan er weer mooi ruim 50 km bijschrijven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten