zaterdag 13 februari 2010

Nieuwe Orbea Orca

Geen aktieve dingen gedaan vandaag. En al helemaal niet gefietst. Door het dunne laagje sneeuw dat vandaag gevallen is geen zin om op mijn 'gezicht/bakkes' te gaan.
De bossen ga ik morgen (zondag) in en 2x achter elkaar is te veel voor me in één weekend.

Dus al mijn energie die ik had maar in de aanschaf van de nieuwe fiets gestoken. Die moet er dit seizoen ook komen natuurlijk! Want nieuwe bikeblog -> nieuwe fiets!!
In mijn hoofd had ik al maanden een idee, maar het moet natuurlijk ook allemaal maar lukken!! Vandaag dus 'witte rook', het teken waar ik zo naar verlangt heb.

En het gaat wederom weer een Orbea worden. Ik heb over meerdere (ook beter bekende) merken mijn hoofd gebogen, maar uiteindelijk toch voor de vernieuwde Orbea Orca gegaan. Het is toch wat anders .......

Ik heb nog geen foto's maar voorlopig zal ik deze op RinusBikeBlog zetten.



Mijn nieuwe Orcaatje word afgemonteerd met Campagnolo Chorus 11-speed.
Wit zadeltje en stuurlintje erop. Ongeveer zoals hierboven, maar dan nog mooier vind ik. En wat denk je van deze in mijn ogen prachtige wielen?


In de toekomst wordt het geen straf dus als m'n fietsie gepoetst moet gaan worden.
Meerdere/andere foto's volgen nog wanneer de fiets afgeleverd is bij Rinus

Geen opmerkingen:

Een reactie posten