vrijdag 19 februari 2010

Rondje 'klaai'

Ik noem het rondje 'klaai' en dit is het favoriete rondje van 'vroeger' toen ik altijd alleen reed. Hoewel hierboven 19 Februari staat heb ik dit rondje gisteren gefietst.


Ik probeer zoveel mogelijk de momenten te kiezen om toch 'kilometers' te kunnen maken. Het weer voor de komende dagen ziet er somber uit dus.......

Waarom ik dit doe?? Ik moet sowieso een goede basis hebben om 'een Marmotte' te fietsen. Moraal is er zeker. Want wie is er anders zo gek om midden in de nacht naar Utrecht te rijden. Hier zijn 'dagtaak' vervult. En dan bij thuiskomst meteen op zijn fietske stapt om uiteindelijk nog net voor het donker thuis te komen.

Maar ik kom nog 'gekkere' tegen, want wanneer ik bijna thuis ben kom ik een clubgenoot van me tegen die nu nog gaat beginnen met zijn training. Hij heeft zelfs lampjes op zijn fiets dus.......valt het nog wel mee met Rinus.

Wat me opgevallen is deze rit, zijn de vele buizerds die langs de fietspaden en wegen rustig op een paaltje zitten. Ik vind dit altijd weer facinerend om te zien. Ik heb het idee dat die beesten ook steeds tammer worden want ze blijven gewoon zitten als je minder dan 10 meter langs ze heen fietst.
Ik kijk altijd wel uit want vorige jaren hebben ze fietsers en joggers aangevallen die hier op het 'Halvezolenpad' fietsten. Ze beschermden op deze manier dan hun 'jongen'


Voor zaterdag hopen op redelijk weer zodat ik weer flink wat kilometers kan gaan maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten