donderdag 8 april 2010

Werk/Woon + Training

Vandaag weer een ritje Werk/Woon gedaan. De kortste route van Utrecht naar Sprang genomen. Ik wou immers ook nog de training met onze club meemaken vanavond.

Dus met windje mee lekker gefietst 31 km/u gemid met 134 bpm/m. Niet slecht.
Thuis gekomen ff lekker wat koolhydraten gegeten. Ja, mijn vrouwtje denkt/werkt mee met 'de Marmottevoorbereiding'

Om 18.30 uur weer present bij Schoenenmuseum Waalwijk voor de training van vanavond.
En die mannen hadden er zin in. Net voor het 'uitrijden' hadden we 36 gemiddeld op de teller staan. 63 km gereden en bpm gemid was 154. Afzien voor Rinus dus.

En ik heb niet veel kopwerk kunnen doen. En toen ik een keer op kop zat, volgde ik het fietspad en de groep bleef mooi op de weg. Ik moest alleen een kilometer op dat fietspad rijden. "Rinus, wel erbij blijven hè", riepen die kl#@%#zakken. Maar af en toe lachen mag ook wel in ons groepje. Veel 'geluld' is er in ieders geval niet.
Het tempo was gewoonweg (te) hoog voor de meeste van ons.

Maar al met al 134 kilometertjes vandaag. Na het vele 'duurvermogen' trainen zullen er de komende weken hopelijk wat 100+ ritjes komen met flink wat hoogtemeters erin.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten