zondag 24 februari 2013

Rondje Drunense duinen

Nadat ik gisteren (zaterdag) een rondje Drunense duinen had gefietst op de MTB had ik vandaag het liefst op de weg gefietst maar toen ik wakker werd lag er een wit tapijt met sneeuw. Niet te lang nadenken en lekker op de MTB en door de sneeuw crossen.
Hieronder de route van zaterdag.



Zoals gezegd gisteren ook hetzelfde rondje gedaan. Toen was de route bevroren en dus 'snel'
Flink hobbelig, dat wel; ondanks de reparatiewerkzaamheden die de vrijwilligers van TC-Waalwijk hebben uitgevoerd.



Onderweg steken 2 flinke reeën net voor m'n neus de route over. In plaats deze te volgen met m'n ogen kijk ik naar links of er toevallig niet nog één over m'n fiets springt.
Het rondje gisteren in 1.17 uur gefietst. Voor mij is de snelste tijd dit jaar. M'n gewicht is nu rond de 90 kg dus dat gaat ook de goede kant uit.

Vandaag zat de vermoeidheid in de beentjes en dus wat rustiger aan gedaan. Heb genoten van de uitzichten in de sneeuw. Blijft toch bijzonder hè, die Drunense duinen.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten